מנעולן מקצועי בירושלים- מתי צריך להחליף מנעול?

מערכת שורש  ג ניסן, תשעו  4/11/2016

קצת על מנעולים, מנעולנים, ופריצות לפי דרישה
.......................

מנעולן מקצועי בירושלים- מתי צריך להחליף מנעול?

סיבות רבות מניעות אותנו להחליף מנעול, מעבר לדירה חדשה, לאחר פריצה לבית או לרכב, אבדנו את צרור המפתחות ועוד. כאשר אנו צריכים להחליף מנעול חשוב לפנות אל מנעולן מקצועי כדי שיספק לנו מנעול איכותי המיוצר על ידי חברה אמינה ומקצועית. ככל שהמנעול יהיה חדיש יותר ומתקדם יותר, כך יהיה קשה יותר לפרוץ את הדירה.

מנעולן מקצועי בירושלים – שלושה מצבים שבהם חייבים להחליף מנעול

כאשר אנו נכנסים לדירה חדשה, דירה חדשה מהקבלן או דירה יד שנייה, לא נרצה שהמפתח לדירה הפרטית שלנו יישאר ביד זרים. גם אם המנעול הישן איכותי וחדיש, אסור לחסוך ולהסתכן, חשוב להחליף מיד את המנעול.

איבדתם את המפתח, אתם אף פעם לא יודעים בידיים של מי הוא נפל. אם איבדתם את התיק, אתם במצב קשה יותר. לא צריך להיות גאון כדי למצוא את הכתובת שלכם באחד המסמכים בתיק, להגיע אל הבית כשאתם לא נמצאים ולהיכנס אליו ללא מאמץ.

מפתחות נשחקים עם הזמן. מי לא מכיר את הסיטואציה שבה המנעול מסתובב על המקום ולא פותח מיד את הדלת או שאתם לא מצליחים להכניס או להוציא אותו בקלות. אל תחכו עד שהמנעול יישבר ואתם תעמדו בפני שוקת שבורה, ברגע שהמנעול מתחיל לעשות בעיות, החליפו אותו מיד.

מנעולן מקצועי בירושלים - מידע על סוגי המנעולים הנפוצים

מנעול לשונית הוא מנעול בעל מנגנון פשוט, כל סיבוב של המפתח בחור המנעול גורם לסיבוב של הלשונית אשר מצמידה את הדלת למשקוף ומונעת את פתיחתה. היתרון של מנעול לשונית, הוא המחיר הזול. החיסרון, הקלות שבה אפשר לפרוץ אותו. ההמלצה שלנו: מנעולי לשונית מתאימים לדלתות פנימיות, לדלתות של ארונות, לתיבת דואר ועוד.

מנעול צילינדר הוא בין המנעולים הפופולאריים ביותר. הוא עמיד, הוא חזק וקשה לפרוץ אותו. החיסרון הוא מחירו היקר, אך בדרך כלל זוהי השקעה חד פעמית המצדיקה את המחיר.

מנעולים חבויים הם מנעולים המצויים בדלתות הזזה וחלונות. הם מופעלים באמצעות כפתור או לשונית הניתנים לתזוזה למעלה או למטה. היתרון, קשה לפתוח אותם מבחוץ והם בטיחותיים במיוחד כאשר יש ילדים קטנים המתקשים בפתיחת המנגנון. מנעולים חבויים אינם מתאימים לדלתות עץ בכניסה או בדלתות פנימיות מאחר ואפשר לפתוח אותן רק מצד אחד.

מנעול עליון או בשפה המקצועית, פאבלוקס, הם מנעולים המותקנים על הדלת מעל המנעול הרגיל הממוקם באמצע הדלת. מנעולים אלו משמשים כאמצעי מיגון נוסף, בדרך כלל בדלתות עץ לא ממוגנות הקלות יותר לפריצה. המנעולים העליונים מיוצרים בטכניקת צילנדר, אך קצת שונה ממנעולי הצילינדר הרגילים.